woensdag 26 oktober 2011

1000

Met bezoekers uit inmiddels vijf landen is de eerste mijlpaal van 1000 pageviews bereikt en gepasseerd. Tot mijn verbazing ...


wordt mijn blog regelmatig gevolgd vanuit Rusland (schakers?) en de USA (verre familie?). Ook enkele lezers uit Duitsland en Engeland hebben de site al even onder ogen gehad, maar lijken nog niet tot de vaste klantenkring te horen.
Natuurlijk komen de meeste bezoekers via de Omlandia-site binnen, gevolgd door de schakers van Alberts Schaakblog. Ik hoop dat er nog vele volgen.

Af en toe wordt door mij een stelling gelanceerd in de hoop een levendige discussie op gang te brengen of reacties los te krijgen. Maar kennelijk is het beweerde zo overtuigend, dat een reactie zelfs niet eens meer wordt overwogen. Denkt de lezer er af en toe toch anders over dan lees ik dat graag. Aarzel dus niet om eens te reageren.
En nu op naar de 2500.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dramatisch Omlandia 1 door Holwierde van de mat geblazen

'Opvreten'  Zaterdag 20 april. De opwarming van de aarde lijkt ten einde, want het is de zoveelste buiïge en frisse aprildag. Sneeuw...